Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Θέλω Χριστούγεννα?

Γενικά η περίοδος των Χριστουγέννων δε μου αρέσει.Με βρίσκει η κατάθλιψη των εορτών και θέλω να εξαφανιστώ.Όμως με 2 παιδιά, ένα εκ των οποίων μάλιστα 5 ετών και ξετρελαμένη με τα Χριστούγεννα, τι να κάνω?
Σερφάραμε μαζί στο διαδίκτυο και βρήκαμε πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, όπως πχ εδώ http://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_11.html

Έτσι σήμερα που ήταν λίγο καλύτερα από την ίωση κάναμε τα παρακάτω...
βρήκαμε DVD χαλασμένα,πήραμε ατλακολ και χρυσόσκονη
 πέρασα τα dvd με ατλακολ και τα πασπάλισα με χρυσόσκονη.Τα αφήσαμε να στεγνώσουν και τα ψέκασα με λακ.Περάσαμε κορδέλες και..έτοιμα
Το κάτω δεξιά είναι της μικρής....

Μετά είπα να κάνω έναν άγγελο χρησιμοποιώντας ότι είχα στο σπίτι...
΄
Λίγο σατέν από μια στολή αποκριάτικη,ένα φελιζολ στρογγυλό,2 κρεμαστρες, μποα,νήμα ασημί(ευχαριστώ Μαρίνα),συρματακι και άλλα...
Θα κάνουμε και άλλες κατασκευές σιγά σιγά....η έμπνευση είναι μεγάλη.


3 σχόλια:

  1. ΠΕΠΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΩ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνόνοματη , καλώς σς βρήκα! Πολ΄θ όμορφος ο άγγελος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή